Er op uit

Onze vakantie in Nederland!

De afgelopen 2 weken hebben we lekker vakantie gehad. Wat waren we er aan toe! Ondanks dat we in Nederland zijn gebleven, hebben we ontzettend genoten. Dat kon ook niet anders, het was nog heel erg goed weer. Net alsof we in Griekenland waren 😜. Ik kijk vandaag terug op onze vakantie, met uiteraard vakantiefoto’s en verhalen. Kijk en lees je mee?

Wandelen op de Sallandse Heuvelrug

Onze vakantie begon met een midweek in Raalte. We hadden daar een hotel met halfpension geboekt. Vanuit daar waren we zo op de Sallandse Heuvelrug, waar we wilden gaan wandelen. Dat het nog zo warm zou worden, hadden we niet gedacht. Dus we hebben niet zoveel kunnen wandelen als we hadden bedacht.

Maar ondanks de warmte hebben we wel hele mooie plekjes op de Sallandse Heuvelrug gezien. Zeker en plek waar we nóg een keer naar terug willen (dit was ook al niet onze eerste keer dat we er waren). Ik heb er ook echt heel wat foto’s gemaakt. Alleen al daarvan zou ik een aparte blog kunnen maken, haha!

Deventer

Ook zijn we nog een dagje naar Almelo en Deventer geweest. Deventer is overigens echt een leuk en mooi plaatsje. Waar we ook een speelgoedmuseum bezochten. En gezellig winkelen kan je daar ook. En niet te vergeten, je hebt keuze genoeg aan terrasjes. Daar hebben we ook een tijdje lekker gezeten met een drankje.

Speelgoedmuseum in Deventer

Ontspannen in Centerparcs

Na genoeg gewandeld te hebben, gingen we nog 7 dagen naar Centerparcs om echt even tot rust te komen. Dat was wel nodig, want ondanks dat we misschien niet zoveel in de natuur konden wandelen, hadden we toch behoorlijk wat kilometers in de benen. Ik was er ook wel even klaar mee.

Mijn oom en tante wonen vlakbij dit park in Drenthe, dus daar zijn we ook nog even op bezoek geweest. Dat was enorm gezellig. En heb daar ook mijn eerste wijntje ooit op! Een mijlpaal hoor op je 34ste😂.

De eerste 3 volle dagen hebben we in het zwembad vertoeft en kreeg ik ook de kans om een boek uit te lezen. Daarna besloten we een dagje in Duitsland te gaan winkelen. Hoewel we sneller terug waren dan gedacht, was het alsnog heel gezellig en daarna doken we (heel verrassend) nog even het zwembad in.

Ook hebben we een dagje Emmen gedaan. Even wat gewinkeld en geluncht in het centrum. Dat was erg gezellig. Toen we terug waren zijn we gaan bowlen en poolen op het park.

Onze laatste dag hebben we wederom aan het zwembad gelegen. Nog even relaxen en zwemmen. En dat was eigenlijk ook helemaal prima. ’s Avonds hebben we de spullen gepakt en zijn we richting huiswaarts gereden. Het was een fijne vakantie en is me heel goed bevallen zo zonder vliegen. Ik zou het zo weer doen!

Ontdek meer van Gelukkigdedertiende.nl

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

3 Comments

1. Klinkt als een heerlijke vakantie. Hoe vond je je eerste wijntje? Ik heb het echt al een paar keer geprobeerd, maar ik hou gewoon echt niet van alcohol 🙈.

1. Het viel me niet tegen en vond deze eigenlijk best lekker! Nooit verwacht, want voorheen vond ik het ook nooit lekker.🙈 Maar tis nu niet dat ik elk weekend aan de wijn zit hoor. Ik mis het ook niet als ik het niet heb.

2. Vakantie in Nederland kan ook heerlijk zijn. Goed om te lezen dat jullie hebben genoten! De zwembaden van Centerpars kan je je vaak goed vermaken inderdaad.

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.