Tijd voor een nieuw paleisje | #4 Simone, 22/05/202614/05/2026 Inmiddels zijn we ongeveer een maand verder dan de vorige update. In de afgelopen weken is er enorm veel gebeurd. De mannen werken echt kei hard om er echt een paleisje van te maken. De veranderingen zijn dan ook al goed zichtbaar. Dus voor jullie ook extra leuk om te zien. Buiten schilderwerk en PVC-vloer Dit proces ging heel snel en we konden ook niet in ons huis vanwege dat de vloerverwarming werd aangelegd. Ik geloof dat het met twee dagen werk het er al helemaal in zat. Ook de PVC-vloer wat boven in de gang en twee slaapkamers ligt was al snel gelegd. Deze PVC-vloer komt ook nog later op de trap. Het buitenschilderwerk is hier ook goed te zien. Onze carport heeft een fris wit laagje gekregen en ook de palen waar de carport op leunt zijn nu antraciet in plaats van een lelijke kleur blauw. De kozijnen zijn gelijk getrokken met de palen van de carport en ook antraciet. Het ziet er al zoveel beter uit! Alle deuren en kozijnen fris in de lak Alles was mooi nicotine(?) geel en verven was echt heel erg nodig. Bizar hoeveel een beetje verf kan doen! Wel fijn dat we door het schilderen de mooie deuren konden behouden. En dat is nog niet alles, want helaas moest het plafond in onze slaapkamer gestuukt worden. Er zat een onherstelbare lelijke streep in het plafond. Dus dat was wat meerwerk wat ’tegen zat’. We hebben ook, na best wat wikken en wegen, toch gekozen om een nieuwe voordeur te laten plaatsen. We waren precies nog op tijd om dit bij de aannemer aan te geven. De oude voordeur was niet de beste meer. Ik had echt het gevoel dat je met een stootje binnen zou staan. Maar met deze droom voordeur gaat dat niet meer zo makkelijk! Zo blij ermee! Tegelen van de vloer beneden En al vrij snel kwam de tegelzetter om onze nieuwe tegelvloer (ja, dat lees je goed) te leggen. Je zou het zo niet zeggen, los van die tegelsprijders, maar het zijn dus echt tegels in een laminaat/houtlook. Wat gaat er nu nog gebeuren? Je zou haast denken dat het klaar is. Maar niets is minder waar. Ze moeten nog twee badkamers doen en een toilet, de keuken komt nog (al duurt dat nog even) en er moet nog gestuukt en geverfd worden (de wanden en plafonds). Hoewel het voor ons nu voelt als een eindsprintje, zijn we er nog niet. Ik denk dat ik je over een maandje gewoon weer meeneem met hoe het er dan voor staat. Kijk je dan ook weer mee? Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Ontdek meer van Gelukkigdedertiende.nl Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden. Typ je e-mail... Abonneren Verhuizen pvc vloerschilderwerktegelvloerverbouwenverbouwingverhuizen
Verhuizen Verhuizen en fibromyalgie 13/04/202606/04/2026 Het is op zich al een hele prestatie om te verhuizen. Als je kampt met… Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
Verhuizen Tijd voor een nieuw paleisje #1 23/02/202622/02/2026 Eventjes geleden schreef ik nog over de fijne plekjes in ons huis. Precies op die… Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
Verhuizen Tijd voor een nieuw paleisje! | Deel 2 20/03/202612/03/2026 Ongeveer een maand geleden vertelde ik dat we een nieuw huis gekocht hebben. Ik vertelde… Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
Zo leuk om te zien! En wat een verschil maakt het als de vloer erin ligt hè. Dan wordt het gelijk weer een huis in plaats van een bouwplaats. Ik vind het nú al mooi worden! Aan het laden... Beantwoorden
Wauw het wordt echt heel mooi. Super benieuwd naar het eindresultaat. En heerlijk fris al die nieuwe verf erop. Aan het laden... Beantwoorden
Wat een karwijtje is het. Ik ken deze look, we willen deze ook in de living ooit leggen mee dat het dan mooier past bij de keuken. Aan het laden... Beantwoorden
Dat kun je wel stellen, ja! Gelukkig hoeven we zelf niet zoveel aan te doen. Dat scheelt veel😊 Aan het laden... Beantwoorden
Ik kijk zeker mee! Ik ben dol op huizen kijken. Het wordt supermooi, joh! Aan het laden... Beantwoorden
Leuk zo’n inkijkje… Echt heel tof en wat een werk he? Straks kun je er lekker van genieten Aan het laden... Beantwoorden
Ja, tis een hoop werk! Maar het einde komt wel langzaam in zicht zo. Super spannend ook! Maar kijk er ook wel enorm naar uit. Aan het laden... Beantwoorden