In Beeld #36 | December Simone, 07/01/202603/01/2026 Na 36 maanden komt er een einde aan deze vorm van een terugblik op de afgelopen maand. Ik heb twee maanden met een nieuwe variant proef gedraaid en dat beviel me heel erg goed. Ook jullie vonden het erg leuk om te lezen. Genoeg redenen om eens wat anders te gaan doen. Wie weet komt deze in de toekomst weer terug! Deze maand was, zoals bij iedereen gok ik, een drukke maand. Het scheelt dat we met Sinterklaas niks doen, maar ik ben wel jarig, het is kerst en we vieren natuurlijk Oud en Nieuw. Ik heb ook nog wat creatieve dingen gemaakt die ik je graag wil laten zien. Kortom, genoeg om te kijken! We beginnen waar ik met de vorige was geëindigd. Namelijk de kersthuisjes die ik maaktte. Hier zijn ze af. Ik heb hierna nog een setje gemaakt voor mijn moeder, die vond ze ook heel erg leuk. Overigens waren jullie ook benieuwd naar de kerstballen die ik had gemaakt, maar die zijn in de prullenbak beland. Was niet zo’n succes helaas. Zoë zat heel grappig bij mijn man op schoot. Leek wel alsog ze op haar kontje zat. Eindelijk was het zover, ik had een knutselproject bedacht voor op mijn vrijwilligerswerk. We gingen kerstballen decopatchen. Deze lukten gelukkig wel 😉 . Deze kerstbal hangt inmiddels ook bij ons in de boom en alle cliënten hebben er eentje mee naar huis genomen. Het was een erg geslaagde middag. Die dag was ook écht mijn dag, want ik vierde ook nog eens mijn verjaardag op mijn vrijwilligerswerk. Ik had wat lekkers mee en ze waren mij ook niet vergeten. Speciaal een uilen kaartje voor mij en twee lieve cadeautjes! De avond voor mijn verjaardag gingen we uiteten bij een tapasrestaurant. Super lekker gegeten. Ik was helemaal in mijn sas met mijn lievelingstoetje: bastogne parfait. Jummm!! Weer eens een charmante foto van Zoë tussendoor… Met vrijwilligerswerk gingen we na de vergadering iets leuks doen. Lang wisten we niet wat we gingen doen. Maar het bleek dat we een workshop bonbons maken gingen doen. Het was enorm gezellig en de bonbons zijn echt goed gelukt. Ik hou helemaal niet zo van vulling in chocola, maar ze hadden toch iets naar mijn smaak. Ik had mijn bonbons gevuld met praliné, caramel en framboos. Zoë kwam gezellig bij me zitten toen ik de laatste onderzetters voor kerst maaktte. Dat vroeg even om een leuke foto van ons samen. Ik had mijn bureau op mijn hobbykamer ook eens opgeruimd, dus ik had ook de mogelijkheid om weer eens te gaan scrappen. Dit is overigens niet het eindresultaat. Hier was ik nog aan het kijken naar hoe ik de zwarte letters wilde hebben. Uiteindelijk ziet dat er nu anders uit. Met zwemmen werd ons gevraagd om onze kerstmuts mee te nemen. We gingen met z’n allen als kerstvrouw het zwembad in. Gelukkig viel mijn kerstmuts uit de zero’s ook in de smaak 😛 Lief muppie in mijn trui <3 Hoe was jouw laatste maand van 2025? Ik hoop dat je het jaar op een fijne manier hebt kunnen afsluiten en dat je een mooi jaar in het vooruitzicht hebt. Dit was dan de laatste keer In Beeld, voor nu. Wie weet komt het in de toekomst weer terug. Maar ik vind het vooral leuk om eens op een andere manier te gaan terugblikken. Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Ontdek meer van Gelukkigdedertiende.nl Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden. Typ je e-mail... Abonneren Overzicht & Terugblik dagboekfotodagboekhobbyin beeldmaandoverzicht
Overzicht & Terugblik Dit was mijn maand #1 | November 24/11/202523/11/2025 Is het tijd voor een nieuwe rubriek op mijn blog? Ja! Komt deze elke maand… Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
Overzicht & Terugblik In Beeld #32 | Augustus 03/09/202503/09/2025 Gelukkig ging deze maand ietsje minder snel dan de laatste maanden. Dat gaf me een beetje lucht. Ook verraste manlief mij nog voor onze trouwdag. Kijk je mee? Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
Overzicht & Terugblik In beeld #14 | Februari 2024 06/03/202403/03/2024 Ondanks die schrikkeldag deze maand, is de maand februari voorbij gevlogen. Ik had gehoopt dat… Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
Die kerstmuts van jou is veel leuker dan zo’n standaard rode joh! Ik heb ook ooit een workshop bonbons maken gedaan (met een vrijgezellenfeest) en vond het verrassend leuk. Aan het laden... Beantwoorden
Thanks!🤶🏼 Ja, ik heb het in een ver verleden ook al eens gedaan, maar daar kon ik me niets meer van herinneren. Het was in elk geval erg leuk en gezellig (en lekker ook). Aan het laden... Beantwoorden
Superjammer dat het artikel verdwijnt maar ik snap je keuze wel! Toch werd ik ook dit keer weer blij van je foto’s. Dit kerstmuts op met je zwempak, Zoë, de chocolaatjes… Klinkt als een fijne maand. Aan het laden... Beantwoorden
Ik heb ook eens zo’n workshop gevolgd. Vond ik heel leuk om te doen. En net als Naomi vind ik jouw kerstmuts leuker dan de standaard rode. Aan het laden... Beantwoorden
Wat gaaf die kerstbal die je gemaakt hebt. Sowieso weer lekker creatief bezig geweest. Bonbons maken heb ik ook eens gedaan, zo leuk is dat. Aan het laden... Beantwoorden
Dankjewel! 🙂 Er komt de komende tijd nog wel meer creativiteit aan denk ik 🙂 Aan het laden... Beantwoorden