13 Geluksmomentjes #26 Simone, 15/05/202613/05/2026 Ondanks dat ik nog niet zo heel lang geleden random geluksmomentjes met je deelde, heb ik nog genoeg om te delen. Het is dan ook weer zo’n twee maanden geleden dat ik een 13 Geluksmomentjes maakte. Tijd om er weer eentje te schrijven. 1. Ons huisHet is onmogelijk om deze niet bovenaan de lijst te zetten. Ons nieuwe huis wordt echt een pareltje. We zijn er zo blij mee en kunnen ook echt niet wachten tot het af is. Binnenkort zal ik weer een update van de verbouwing delen. (En ja dit stond de vorige keer ook al bovenaan. Sorry, not sorry) 2. 4 jaar hier bloggen!Mijn blogverjaardag is bijna. Over 2 maandjes is het écht zover. 4 jaar vind ik al een hele tijd. Maar ik ben al veel langer bekend in blogland. Ik ben eerlijk gezegd de tel een beetje kwijt, maar ik gok dat het ongeveer 12 jaar is. 3. Verjaardag van mijn vaderMijn vader was kortgeleden jarig en werd 65. Toch wel een mijlpaal. We hebben deze al gezellig gevierd en binnenkort mag hij zijn cadeau verzilveren. We gaan samen twee dagen fotograferen in de Waterleidingduinen (plus overnachting). 4. Ik heb een baan!Ik had het hier nog niet gedeeld en ik ga ook inhoudelijk niet delen wat ik ga doen (i.v.m. privacy), maar ik heb een baan. Ik begin deze maand nog. Ik heb er enorm veel zin in. Ik ga in elk geval iets doen wat in het verlengde is van mijn vrijwilligerswerk. 5. Beetje meer zonIk ben zo blij dat we wat meer zon hebben mogen zien. De tuinkussens heb ik ook alvast naar beneden gehaald en al best wat keren lekker in de tuin kunnen zitten (even niet mopperen over dat het niet goed voor de natuur is, s.v.p.). 6. Weekje vrijManlief was een weekje vrij en ik besloot die week ook even vrij te nemen van mijn vrijwilligerswerk, zodat we samen leuke dingen konden doen. Nou is dat wel een beetje tegen gevallen, we waren toch wat drukker met ons huis dan van te voren gedacht. Wel hebben we lekker gewinkeld en zijn we uit eten geweest om mijn nieuwe baan te vieren. 7. Nieuwe schoenen en kledingLekker materialistisch, maar ik ben gewoon heel blij met twee nieuwe kledingstukken en ook een nieuw paar schoenen. Vooral het laatste stond niet op de planning. Maar ik moet weer steunzolen dragen (ik was de laatste jaren zeer eigenwijs en vond het niet nodig, maar nu ging het echt niet meer). Alleen de steunzolen hebben niet veel functie in mijn Skechers. Gelukkig heb ik een leuk paar gevonden, niet eens zo duur ook! 8. The RookieInmiddels hebben we alle seizoenen die op Videoland staan gezien. Wat een heerlijke serie. Jammer dat er geen nieuwe seizoenen op staan. Hopelijk komen ze snel, want dit wordt flink afkicken… 9. OpruimenIk bedoel hier: flink opruimen. Want door de verhuizing moeten we inkrimpen qua spullen. En dat gaat eigenlijk beter dan gedacht. Veel dingen kunnen we verkopen (check hier mijn Vinted), andere dingen krijgen een tweede leven via de kringloop. 10. Eindelijk naar de kapperIk was dit al een paar maanden aan het uitstellen. Eigenlijk stond mijn hoofd er niet zo naar. Maar ik kreeg het (zoals altijd) ineens toch écht op mijn heupen en moest stante pede naar de kapper. Dat kon gelukkig ook nog. Zo blij dat ik ben gegaan. 11. MAFSEén van mijn guilty pleasures is weer op tv. Ik kijk vooruit via Videoland. Ik zal niet spoilen. Maar ik vind het heerlijk om te kijken. Ik ben wel oprecht benieuwd of er echt mensen aan het eind van de rit nog samen zijn. Bij een aantal heb ik best zo mijn twijfels. (Misschien dat we inmiddels de uitslag al weten?) 12. Niemand kent me beter dan mijn manMisschien ook niet gek na ruim 12,5 jaar samen zijn en daar zo’n +/- 11 jaar van samen te wonen. Maar toch is het fijn (oke, soms irritant) dat mijn man mij zo goed kent. 13. VruchtenhagelHet zou best kunnen dat dit als craving in mijn maand terugblik komt te staan. Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik geen boterham met vruchtenhagel op heb. Waar deze craving zo ineens vandaan komt, weet helaas niemand. En nee, ik ben niet zwanger. Dan zou ik toch al een flinke buik moeten hebben 😉 . Deze craving duurt al wel langer, eigenlijk sinds ik meelunch op mijn vrijwilligerswerk. Daar at ik bijna standaard een boterham met vruchtenhagel. Thuis hadden we het nooit. Tot ik een paar weken terug bedacht dat we het ook best zelf in huis konden halen. Goede zet 😛 . Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Ontdek meer van Gelukkigdedertiende.nl Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden. Typ je e-mail... Abonneren Geluksmomentjes fijne dingenGeluksmomentjesherinneringen
Geluksmomentjes 13 Geluksmomentjes #11 22/12/202208/05/2023 Het is wel weer eens tijd voor 13 geluksmomentjes. Het einde van het jaar nadert… Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
13 Geluksmomentjes #12 12/04/202308/05/2023 Wat heeft jou de laatste tijd een geluksmomentje bezorgd? Het mag groot of klein zijn…. Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
Geluksmomentjes #1 29/01/2019 Sinds deze blog deel ik eigenlijk niet meer wat ik iedere maand doe. Bewust wilde… Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Meer Delen op Pinterest (Opent in een nieuw venster) Pinterest Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Read More
Mooi gelukmomentjes! En gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heel veel succes en werkplezier gewenst. Aan het laden... Beantwoorden
Van harte gefeliciteerd met je baan! En wat een tof cadeau heb je aan je vader gegeven. Heel veel plezier alvast tijdens het verzilveren! Aan het laden... Beantwoorden
Dankjewel! Hij vond het ook echt heel erg leuk🥰 Dus met dat verzilveren komt het ook wel goed. Aan het laden... Beantwoorden
Weer een heerlijk lijstje. Ik moest echt grinniken bij: Dan moest ik toch echt al een hele buik hebben. Soms heb je dat ineens he iets wat je dan ineens lekker vind. Koester het, want zomaar ineens kan het ook over zijn. Ik heb dat met smaakjes thee. Ineens op driekwart van het doosje is mijn craving voorbij. Zit je dan met de rest. Aan het laden... Beantwoorden
Wat fijne momenten waren dat. O, herkenbaar. Hier is dat meestal ook zo dat we verlof hebben en dat we meer dingen doen in het huis. Deze maand gaan ze eindelijk de keuken zetten. Aan het laden... Beantwoorden
Vruchtenhagel is zo ontzettend lekker. Vooral op een verse boterham. Nom, nom, nom! Ik heb gisteren de laatste aflevering van MAFS gekeken. Ik vind er weer heel veel van 😉. Wat een fantastische programma vind ik het toch. Je hebt veel mooie momentjes gehad Simone. Hartstikke fijn. Enne… gefeliciteerd met je baan! Zo ontzettend leuk! Aan het laden... Beantwoorden
Hoera voor je nieuwe werk! 🙂 Vruchtenhagelslag vind ik echt twee keer niets, bizar genoeg, maar blij dat je er zo van geniet! Aan het laden... Beantwoorden
Vruchtenhagel, dat heb ik echt al in geen eeuwigheid gegeten, maar dat is zooooo lekker! Gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat is nog eens mooi nieuws. MAFS vind ik ook een heerlijk programma. Ik vind de Australische variant trouwens ook erg leuk. Aan het laden... Beantwoorden
Dankjewel! Haha, ik raad het je aan om weer eens te kopen. Het is voor mij echt een feestje op mijn brood😇 Aan het laden... Beantwoorden
Oeh een goede: vruchtenhagel! Binnenkort weer eens halen. Wat een fijne geluksmomenten weer. En ik ben nu echt in een zwart gat wat mafs betreft haha Aan het laden... Beantwoorden
Geluksmomentjes zijn altijd goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En met je vader! Aan het laden... Beantwoorden
Wat een fijn lijstje. En gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat gaaf! Geniet ervan. Aan het laden... Beantwoorden